• Додому
  • Навчання
  • 5. Зміцнення специфічних предметних навичок і дидактичних компетенцій

5. Зміцнення специфічних предметних навичок і дидактичних компетенцій

  • 1.
    1 частина. Закріплення специфічних предметних навичок і дидактичнких компетенцій
    0:00:10
  • 2.
    Aнонс
    0:01:55
  • 3.
    Вступ
    0:03:42
  • 4.
    Важливі питання
    0:11:27
  • 5.
    Загальні та предметні компетенції
    0:10:24
  • 6.
    Оберіть одну компетенцію, обговоріть із колегами та студентами
    0:14:01
  • 7.
    Загальні принципи сучасної освіти
    0:06:53
  • 8.
    Опишіть сучасного учня та вчителя, оберіть правильні визначення
    0:12:14
  • 9.
    Загальні й основні предметні компетенції
    0:04:31
  • 10.
    Загальні компетенції
    0:06:18
  • 11.
    Загальні компетенції розвиваються разом із загальними предметними компетенціями
    0:02:54
  • 12.
    Зв'язок між основним предметом і загальними компетенціями
    0:06:35
  • 13.
    Завдання для вчителя, методичної групи
    0:38:46
  • 14.
    Компетенції в програмі природничої освіти
    0:07:34
  • 15.
    Складові визначених компетенцій
    0:25:07
  • 16.
    Дайте відповіді на питання
    0:41:27
  • 17.
    Спілкування рідною та іноземною мовами
    0:33:41
  • 18.
    Нам необхідно послуговуватись тим, що вже створено
    0:13:54
  • 19.
    Критичне мислення в алгебрі та геометрії
    0:06:13
  • 20.
    Компетентність у математиці, науці та технологіях
    0:28:29
  • 21.
    Математична компетенція
    0:08:18
  • 22.
    Формування компетенцій на уроках математики в 5-8 класах
    0:10:05
  • 23.
    Результативність
    0:06:07
  • 24.
    Зміст роботи з формування в дітей компетентності на уроках математики
    0:09:26
  • 25.
    Сьогодні ми вже знаємо, що учні наймотивованіші на уроках, на яких вони..
    0:02:46
  • 26.
    Дуже важливо, які у вас є підручники та якими можна користуватися
    0:00:56
  • 27.
    Як захопити дитину експериментом?
    0:02:28
  • 28.
    Роль дорослого?
    0:01:01
  • 29.
    Безпека
    0:01:32
  • 30.
    Де проводити експерименти?
    0:01:03
  • 31.
    Коли проводити експерименти?
    0:03:19
  • 32.
    Як учити спостерігати?
    0:02:43
  • 33.
    Як учитель має организувати урок, щоб побачити прогрес кожного учня
    0:00:50
  • 34.
    Вплив на зрілість особистості кожного учня
    0:01:09
  • 35.
    Подумайте та напишіть, якими методами ви знайомитеся зі студентами
    0:15:42
  • 36.
    Відповіді на питання
    0:17:02
  • 37.
    Щоб допомогти школярам розвинути компетенції, учителю важливо
    0:02:58
  • 38.
    Мета особистісного розвитку
    0:04:41
  • 39.
    Дерево особистісного розвитку
    0:04:00
  • 40.
    2 частина. Ключові компетентності та наскрізні вміння учня Нової української школи. Громадянські та соціальні компетентності_ сутність та технології формування
    0:00:10
  • 41.
    Вступ
    0:00:35
  • 42.
    Ключові компетенції та наскрізні вміння учня нової української школи
    0:19:30
  • 43.
    Громадянські та соціальні компетенції: сутність та технологіі формування
    0:37:33
  • 44.
    3 частина. Екологічна просвіта Донеччини
    0:00:10
  • 45.
    Анонс
    0:01:34
  • 46.
    Реалізація завдань екологічної просвіти
    0:03:49
  • 47.
    Напрям роботи Інформування
    0:01:27
  • 48.
    Напрям роботи Курси підвищення кваліфікації
    0:00:51
  • 49.
    Напрям роботи Шкільні факультативні спецкурси
    0:01:07
  • 50.
    Напрям роботи Дошкільна освіта
    0:00:57
  • 51.
    Напрям роботи Інтерактивні ігри
    0:00:53
  • 52.
    Напрям роботи Ігри для молодших школярів
    0:00:53
  • 53.
    Напрям роботи Методичні матеріали
    0:01:04
  • 54.
    Результати Проведені заходи
    0:01:35
  • 55.
    Результати Методичні матеріали
    0:02:01
  • 56.
    Результати Сайт
    0:00:54
  • 57.
    Результати Творчі групи
    0:01:29
  • 58.
    Результати Брошури та буклети
    0:01:07
  • 59.
    Формування екологічної культури
    0:01:04
  • 60.
    Екологічна культура Аспект усвідомлення
    0:02:34
  • 61.
    Екологічна культура Стала поведынка
    0:02:37
  • 62.
    Екологічна культура Усвідомлена поведінка
    0:03:53
  • 63.
    Методичні поради
    0:01:36
  • 64.
    Вертикальна організація заходів
    0:02:06
  • 65.
    Горизонтальна організація заходів
    0:01:16
  • 66.
    Тема Я вмію сортувати сміття
    0:03:09
  • 67.
    У пошуках ідеальної переробки
    0:02:36
  • 68.
    Відходи мають друге життя
    0:01:30
  • 69.
    Відходи мають друге життя
    0:02:32
  • 70.
    Відходи мають друге життя
    0:01:40
  • 71.
    День довкілля
    0:02:08
  • 72.
    Переробка відходів
    0:05:04
  • 73.
    Переробка відходів
    0:01:09
  • 74.
    Переробка відходів
    0:01:37
  • 75.
    Відходи - глобальна проблема людства
    0:01:13
  • 76.
    Відходи - глобальна проблема людства
    0:02:36
  • 77.
    Zero Waste
    0:01:37
  • 78.
    Zero Waste
    0:03:44
  • 79.
    Підсумок
    0:01:22
  • 80.
    4 частина. Електронні сервіси, як потужний інструментарій для розвитку навичок ХХІ століття
    0:00:10
  • 81.
    Анонс
    0:00:54
  • 82.
    Епіграф
    0:00:13
  • 83.
    Навички раніше та зараз
    0:00:50
  • 84.
    Soft Skills
    0:00:58
  • 85.
    Перелік навичок ХХІ століття
    0:00:41
  • 86.
    Навички у Державному стандарті освіти
    0:00:30
  • 87.
    Інструменти вчителя
    0:00:32
  • 88.
    Залучаємо учнів до самостійної роботи з сервісами
    0:01:13
  • 89.
    Перелік сервісів для розвитку творчості
    0:01:10
  • 90.
    Використання медіа
    0:01:24
  • 91.
    Перелік сервісів для створення медіа
    0:01:58
  • 92.
    Колажі та хмари хображень. Сервіс Loupe
    0:01:44
  • 93.
    Хмара слів. Приклади використання
    0:02:14
  • 94.
    Вчимо критично мислити
    0:01:43
  • 95.
    Огляд прийомів та інструментів для формування мислення
    0:03:06
  • 96.
    Приклади інших сервісів для формування навичок критичного мислення
    0:00:35
  • 97.
    Створюємо інфографіку з учнями
    0:00:52
  • 98.
    Сервіси інфографіки
    0:01:08
  • 99.
    Комунікативні навички та навички співробітництва
    0:01:02
  • 100.
    Вебквести
    0:00:43
  • 101.
    Інформаційні навички і медіаграмотність
    0:00:37
  • 102.
    Гнучкість і пристосовуваність
    0:01:12
  • 103.
    Приклади сервісів для формування гнучкості
    0:00:25
  • 104.
    Соціальні навики
    0:01:18
  • 105.
    Продуктивність
    0:01:23
  • 106.
    Ініціатива і самоспрямованість та Лідерство і відповідальність
    0:00:55
  • 107.
    Підсумок
    0:01:18
  • 108.
    5 частина. Сталий розвиток - запорука майбутнього
    0:00:10
  • 109.
    Анонс
    0:01:21
  • 110.
    Епіграф
    0:00:34
  • 111.
    Компетентності сучасного вчителя
    0:01:34
  • 112.
    Модернізація якостей сучасного вчителя
    0:01:47
  • 113.
    Фахівці нового зразка в Україні
    0:01:04
  • 114.
    Пріорітет розвитку природничої освіти
    0:00:48
  • 115.
    Сталий розвиток
    0:01:10
  • 116.
    Пошукова робота
    0:03:12
  • 117.
    Безперервність і різноманітність
    0:01:43
  • 118.
    Складаємо цікаві задачі
    0:01:51
  • 119.
    Знання та вміння застосовувати їх на практиці
    0:01:05
  • 120.
    Практична робота учнів на уроці
    0:03:14
  • 121.
    Особливості проведення практичних робіт
    0:05:56
  • 122.
    Розв'язання екологічних проблем. Художні фільми-приклади
    0:02:19
  • 123.
    Формування почуття гордості за свою Батьківщину
    0:01:36
  • 124.
    Фактори, які впливають на ефективність екологічної освіти
    0:01:39
  • 125.
    Викликаємо почуття причетності до розв_язання екологічних проблем
    0:01:17
  • 126.
    Сяйво думки
    0:03:07
  • 127.
    Сходинки до успіху
    0:04:31
  • 128.
    У серце увійде лише те, що йде від серця
    0:00:40
  • 129.
    Несправедливе відношення
    0:02:31
  • 130.
    Дякую за увагу!
    0:00:21
  • 131.
    6 частина. Зміцнення специфічних предметних навичок та дидактичних компетенцій
    0:00:10
  • 132.
    Анонс
    0:01:14
  • 133.
    Діяльнісна технологія навчання
    0:00:42
  • 134.
    Вектори діяльнісного підходу
    0:00:57
  • 135.
    Аспект життєвого досвіду учасників освітнього процесу
    0:01:22
  • 136.
    Мотивація - запорука успішної реалізації освітнього процесу
    0:00:31
  • 137.
    Навички ХХІ століття
    0:01:39
  • 138.
    Аспект технологічності критичного мислення
    0:01:24
  • 139.
    Формування критичного мислення через призму методів, прийомів та технологій навчання
    0:01:24
  • 140.
    Уміння співпрацювати та спілкуватися
    0:01:02
  • 141.
    Методи та прийоми груової роботи
    0:01:05
  • 142.
    Метод реклами
    0:02:51
  • 143.
    Творчі методи роботи
    0:01:10
  • 144.
    Аспект співпраці та ефективного комунікування
    0:00:34
  • 145.
    Діджиталізація
    0:00:42
  • 146.
    Дієві форми роботи в умовах діджиталізації
    0:00:43
  • 147.
    Національно-патріотичне виховання аспект наскрізності
    0:02:00
  • 148.
    Метод Вживлення
    0:06:13
  • 149.
    Метод Вживлення на курсах підвищення кваліфікації
    0:00:22
  • 150.
    Об'єднуємося у творчі групи
    0:00:58
  • 151.
    Напрями роботи
    0:00:30
  • 152.
    Напрями роботи НУШ. Приклад 1
    0:06:35
  • 153.
    Напрями роботи НУШ. Приклад 2
    0:04:18
  • 154.
    Долаємо виклики
    0:08:29
  • 155.
    Науково-дослідна діяльність
    0:00:40
  • 156.
    Види наукових публікацій
    0:00:46
  • 157.
    Об'єкт і предмет дослідження
    0:02:21
  • 158.
    Мета дослідження
    0:00:31
  • 159.
    Завдання дослідження
    0:01:02
  • 160.
    Хронологічні межі дослідження
    0:01:06
  • 161.
    Практична значимість
    0:01:23
  • 162.
    Бібліографічний опис
    0:00:54
  • 163.
    Історичні джерела та історична література
    0:01:16
  • 164.
    Онлайн-бібліотеки
    0:02:11
  • 165.
    Інтернет-ресурси
    0:00:33
  • 166.
    Особливості громадянської та історичної освітньої галузі
    0:00:44
  • 167.
    Взаємозв_язки
    0:01:47
  • 168.
    Компетентності
    0:00:22
  • 169.
    Інтеграція
    0:01:11
  • 170.
    Приклад інтеграції
    0:01:31
  • 171.
    Приклад візуалізації та інтеграції
    0:01:03
  • 172.
    Приклад візуалізації
    0:02:13
  • 173.
    Оновлена таксономія Блума
    0:01:10
  • 174.
    Знання, вміння, навички
    0:00:26
  • 175.
    Полікультурність
    0:00:33
  • 176.
    Внутрішньопредметні зв_язки
    0:01:32
  • 177.
    Принцип історизму
    0:00:50
  • 178.
    Манкурт - людина без пам_яті
    0:00:39
  • 179.
    Принцип багаторакурсності
    0:01:33
  • 180.
    Приклад багаторакурсності
    0:02:30
  • 181.
    Приклад завдання з використанням принципу багаторакурсності
    0:01:59
  • 182.
    Стереотипізація
    0:01:00
  • 183.
    Приклад вивчення архітектури
    0:01:11
  • 184.
    Історичні аспекти емансіпації
    0:01:55
  • 185.
    Людина та історія
    0:00:55
  • 186.
    Візуалізація
    0:00:46
  • 187.
    Що таке скрайбінг
    0:00:32
  • 188.
    Мета скрайбінгу
    0:00:37
  • 189.
    Особливості використання скрайбінгу
    0:00:37
  • 190.
    Види скрайбінгу
    0:01:48
  • 191.
    Види ручного скрайбінгу
    0:01:40
  • 192.
    Переваги ручного скрайбінгу
    0:01:07
  • 193.
    Вимоги щодо створення скрайбінгу
    0:02:02
  • 194.
    Приклад використання скрайбінгу
    0:02:16
  • 195.
    Приклад скрайбінгу з конкретної теми
    0:01:05
  • 196.
    Візуалізація за допомогою ментальних карт
    0:01:57
  • 197.
    Особивості створення ментальних карт
    0:01:46
  • 198.
    Приклади ментальних карт
    0:01:11
  • 199.
    Турніри
    0:02:03
  • 200.
    Обираємо тему турніру
    0:00:30
  • 201.
    Приклад бінарного питання
    0:01:57
  • 202.
    Технологія проведення турнірів
    0:02:24
  • 203.
    Обов_язки ролі доповідача у турнірі
    0:00:31
  • 204.
    Актуальність доповіді
    0:00:48
  • 205.
    Аналіз проблематики
    0:00:30
  • 206.
    Ключові поняття доповіді
    0:02:04
  • 207.
    Літературні джерела у доповіді
    0:02:25
  • 208.
    Змістова частина доповіді
    0:01:00
  • 209.
    Підсумок доповіді
    0:01:01
  • 210.
    Обов_язки опонента
    0:02:46
  • 211.
    Обов_язки рецензента
    0:01:20
  • 212.
    Обов_язки спостерігача
    0:00:50
  • 213.
    Модератор турніру
    0:02:06
  • 214.
    Родзинка успішної організації турніру
    0:01:48
  • 215.
    Шукаємо контент. Вимоги до літератури
    0:02:58
  • 216.
    Групова форма роботи
    0:00:52
  • 217.
    Долучаємо учнів до турнірів
    0:02:43
  • 218.
    Тайм-менеджмент
    0:01:16
  • 219.
    Правило 6П
    0:00:45
  • 220.
    Поглиначі часу
    0:02:10
  • 221.
    Прокрастинація
    0:01:20
  • 222.
    Формула Парето
    0:00:52
  • 223.
    Пріоритети
    0:00:55
  • 224.
    Метод Pomodoro
    0:01:20
  • 225.
    Траєкторія розвитку
    0:02:48
  • 226.
    Працюємо завжди скрізь
    0:01:01
  • 227.
    Тестове завдання (12 запитань)


Ви можете включити субтитри, натиснувши кнопку «CC», яка розташована з правого боку звукової кнопки.

Зміцнення специфічних предметних навичок та дидактичних компетенцій

Оновлення змісту навчання визначається багатьма чинниками: політичними, економічними, соціальними, культурними, розвитком педагогічної науки, результатами досліджень щодо реалізації освітніх цілей. Важливим сьогодні є набуття не тільки знань, а й певних практичних умінь, навичок, які забезпечать подальший життєвий успіх. Сутність сучасної освіти можна резюмувати так: найголовніше — зосередитися на розвитку особистості учня, його власному активному, усвідомленому навчанні, надаючи школяреві відповідну підтримку у формуванні життєво важливих компетенцій.

Переглянувши вебінар, ви зможете:

  • зрозуміти важливість і необхідність розвитку загальних та особистих компетенцій;
  • на уроках із різних предметів використовувати методи, що розвивають загальні компетенції;
  • свідомо спрямувати освітній процес на розвиток особистості учня;
  • планувати особистісне та професійне зростання.

Основні теми вебінару:

  • цілі та основні принципи сучасної освіти;
  • сучасний учитель та учень;
  • взаємодія загальних та предметних компетенцій;
  • які компетенції формуються під час уроків різних предметів;
  • як захопити дитину експериментом і як їх проводити;
  • як впливати на особистісне зростання кожного учня;
  • організація активного навчання на уроці: ефективні методи, прийоми та технології навчання;
  • ключові компетентності та наскрізні вміння учня Нової української школи;
  • громадянські та соціальні компетентності: сутність та технології формування;
  • електронні сервіси як потужний інструментарій для розвитку навичок ХХІ століття.

Тривалість вебінару – 17 академічних годин, якими передбачено час на підсумковий контроль.

Професійні компетентності, які ви зможете набути / удосконалити:

предметно-методична, інформаційно-цифрова, проєктувальна, організаційна, оцінювально-аналітична, інклюзивна, інноваційна, здатність до навчання упродовж життя.

17 ак. год.
+ Запитання до лектора
Коментарі
0
Відгуки
41

Лорета Калтауськене

Лорета Калтауськене

Заступник директора з освіти гімназії Прекуле імені Iєви Сімонайтіте, Клайпедського району (Литва), інструктор із соціального і емоційного виховання.

Навчання
2

Ольга Кечик

Ольга Кечик

Старший викладач кафедри природничо-математичних дисциплін та методики їх викладання Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Олена Буряк

Олена Буряк

Завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та методики їх викладання Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Віктор Шабанов

Віктор Шабанов

Cпеціаліст з екологічної просвіти, проректор Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Людмила Салагуб

Людмила Салагуб

Mетодистка відділу суспільних дисциплін Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Навчання
2

Литовський центр дітей та молоді

Литовський центр дітей та молоді
Литовський центр дітей та молоді є навчальним закладом, який надає допомогу дітям, молоді, учителям та школам і керується принципами неформальної освіти.