2. Методи інклюзивної освіти для дистанційного навчання

  • 1.
    1 частина. Методи інклюзивної освіти для дистанційного навчання
    0:00:10
  • 2.
    Aнонс
    0:01:44
  • 3.
    Вступ
    0:01:51
  • 4.
    Упровадження інклюзивної освіти. Рекомендації для шкіл
    0:01:40
  • 5.
    Cтратегія
    0:02:02
  • 6.
    Інклюзивна освіта
    0:00:30
  • 7.
    Інклюзивна освіта. Значення
    0:00:58
  • 8.
    Дорога до школи для всіх
    0:02:05
  • 9.
    Феномен інклюзивного навчання, що змінюється
    0:05:17
  • 10.
    Посилання загальні та спеціальні системи освіти
    0:03:53
  • 11.
    Мотивація до навчання
    0:22:53
  • 12.
    Інклюзивна освіта. Модель організації в школі складається з трьох етапів
    0:02:48
  • 13.
    Важливо в очному та дистанційному навчанні
    0:02:10
  • 14.
    Підготуйтесь
    0:03:29
  • 15.
    Оберіть платформу навчання
    0:02:10
  • 16.
    Визначіться з формою дистанційного навчання
    0:07:30
  • 17.
    Складіть розклад занять
    0:05:27
  • 18.
    Ми рекомендуємо критично підійти до якості матеріалів, які Ви подаєте своїм учням в використовуєте у своїй роботі
    0:05:37
  • 19.
    Інтерактивність
    0:01:15
  • 20.
    КРОК І. Визначіть, як проводитимете дистанційне навчання
    0:02:25
  • 21.
    КРОК 2. Сплануйте роботу
    0:05:02
  • 22.
    КРОК 3. Визначіть шляхи зворотного зв'язку з учнями
    0:01:30
  • 23.
    КРОК 4. Почніть створювати навчальні матеріали
    0:00:44
  • 24.
    Mentimeter
    0:02:35
  • 25.
    menti.com
    0:02:20
  • 26.
    Kahoot или Quizizz
    0:08:41
  • 27.
    9 книг, які будуть корисними для вчителя
    0:10:50
  • 28.
    Live Worksheets
    0:09:08
  • 29.
    Для досліджень варто підготувати оглядовий аркуш
    0:05:08
  • 30.
    Іменники в домашніх умовах
    0:03:48
  • 31.
    Контрольний аркуш
    0:03:31
  • 32.
    Переходьте до проєктування освітнього процесу
    0:08:15
  • 33.
    Ментальна карта
    0:04:07
  • 34.
    bubbl.us
    0:00:41
  • 35.
    popplet.com
    0:03:14
  • 36.
    desmos.com
    0:00:40
  • 37.
    tricider.com
    0:03:01
  • 38.
    Карта мислення про відмінності-подібності
    0:11:14
  • 39.
    Карта послідовності
    0:03:27
  • 40.
    padlet.com
    0:02:44
  • 41.
    goformative.com
    0:01:15
  • 42.
    app.wizer.me
    0:00:48
  • 43.
    vocaroo.com
    0:01:02
  • 44.
    thinglink.com
    0:02:06
  • 45.
    classroomscreen.com
    0:04:25
  • 46.
    2 частина. Організація освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами
    0:00:10
  • 47.
    Механізм забезпечення інклюзивної освіти у національному законодавстві
    0:09:24
  • 48.
    Категорії особливих освітніх потреб. Поняття «дитина з особливими освітніми потребами
    0:05:14
  • 49.
    Індивідуальна програма розвитку як механізм індивідуалізації освітньої траєкторії для дитини з ООП
    0:30:26
  • 50.
    Алгоритм створення інклюзивного класу
    0:10:58
  • 51.
    3 частина. Командний підхід у здійсненні супроводу дітей з ООП в освітньому процесі
    0:00:10
  • 52.
    Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП. Склад. Основні завдання та функції
    0:20:54
  • 53.
    1 Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП. Склад. Основні завдання та функції. 2 частина
    0:02:48
  • 54.
    Шляхи взаємодії з батьками в інклюзивному просторі.
    0:11:18
  • 55.
    Шляхи взаємодії з батьками в інклюзивному просторі. 2 частина
    0:16:06
  • 56.
    Співпраця ІРЦ із закладами освіти - важлива складова підвищення якості освіти осіб з ООП
    0:16:49
  • 57.
    Вчитель. Асистент вчителя. Асистент дитини.
    0:21:34
  • 58.
    4 частина. Створення інклюзивного освітнього середовища
    0:00:10
  • 59.
    Універсальний дизайн навчання
    0:18:50
  • 60.
    Структура інклюзивного освітнього середовища просторово- предметний, змістовний та організаційно- комунікативний компонент
    0:12:16
  • 61.
    Реалізація особистісно орієнтованого навчання засобами індивідуалізації та диференціації освітнього процесу
    0:14:33
  • 62.
    Оцінювання результатів інклюзивного навчання
    0:18:24
  • 63.
    5 частина. Інклюзивна освіта в дистанційному форматі
    0:00:10
  • 64.
    Інклюзивна освіта в сучасному освітньому просторі
    0:08:00
  • 65.
    Дистанційна освіта дитини з особливими освітніми потребами
    0:12:00
  • 66.
    Використання хмарних сервісів у професійній діяльності вчителя іклюзивного класу
    0:17:04
  • 67.
    Асистивні технології як засіб організації та практичної реалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами
    0:08:53
  • 68.
    Комплексна підтримка батьків дітей з особливими освітніми потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освіти
    0:23:02
  • 69.
    Тестове завдання (10 запитань)


Ви можете включити субтитри, натиснувши кнопку «CC», яка розташована з правого боку звукової кнопки.

Методи інклюзивної освіти для дистанційного навчання

Навчання учнів з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти - складний процес. Для його організації необхідно розумітися в питаннях нормативних документів, загальних підходів, особливостей, співпраці з учасниками освітнього процесу, спеціалістами тощо. Ще більше проблем виникає при організації дистанційного навчання таких учнів та забезпеченні якості їхнього навчання.

Переглянувши вебінар, ви зможете:

  • зрозуміти основні засади інклюзивного навчання;
  • поліпшити організацію інклюзивної освіти у вашій школі;
  • співпрацювати в команді  психолого-педагогічного супроводу;
  • створювати інклюзивне освітнє середовище в школі;
  • налагоджувати шляхи взаємодії з батьками;
  • створювати індивідуальну програму розвитку;
  • використовувати різні інструменти для планування дистанційного уроку.

Основні теми вебінару:

  • що таке інклюзивна освіта;
  • організація інклюзивної освіти в школі;
  • як організувати дистанційне навчання;
  • створення інтерактивної презентації;
  • створення вікторин інші інструменти підготовки дистанційного уроку;
  • інклюзивна освіта в дистанційному форматі;
  • організація освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами;
  • командний підхід у здійсненні психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в освітньому процесі;
  • створення інклюзивного освітнього середовища.

Тривалість вебінару - 11 академічних годин, якими передбачено час на підсумковий контроль.

Професійні компетентності, які ви зможете набути / удосконалити: інклюзивна, педагогічного партнерства, лідерська, проєктувальна, організаційна, здоров’язбережувальна, рефлексивна.

 

Коментарі до оцінок

Лариса Станіславівна
Цікавий матеріал, професійно і доступно викладений. Мотивує до самостійного пошуку матеріалів. Дякую

Дар'я
Велике дякую!

Оксана Володимирівна

11 ак. год.
+ Запитання до лектора
(5,00/3 Голоси)

Коментарі
3
Відгуки
63

Лорета Калтауськене

Лорета Калтауськене

Заступник директора з освіти гімназії Прекуле імені Iєви Сімонайтіте, Клайпедського району (Литва), інструктор із соціального і емоційного виховання.

Навчання
2

Олена Манукян

Олена Манукян

Методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Ольга Коган

Ольга Коган

Завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Тетяна Лопухіна

Тетяна Лопухіна

Доцент кафедри, завідувач відділу професійного розвитку фахівців освіти дітей з особливими освітніми потребами Донецького обласного інституту.

Галина Сухарь

Галина Сухарь

Mетодист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Анжеліка Мельникова

Анжеліка Мельникова

Методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Валентина Поуль

Валентина Поуль

Кандидат психологічних наук, доцент,  завідувач кафедри психології та розвитку особистості Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Станислав Фарін

Станислав Фарін

Завідувач відділу зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти. Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Литовський центр дітей та молоді

Литовський центр дітей та молоді
Литовський центр дітей та молоді є навчальним закладом, який надає допомогу дітям, молоді, учителям та школам і керується принципами неформальної освіти.